ACT as ONE scoort eerste hattrick

ACT as ONE scoort eerste hattrick

Nog voor de wedstrijd tegen de Kanaries begon, had onze ACT as ONE-community al een heuse hattrick gescoord: uren voor de wedstrijd verzamelden supporters op luttele minuten wandelen of rijden van het Bosuilstadion, om nadien op verschillende locaties kennis te maken met het fan owned community-project, of om een update te krijgen over de stand van zaken op hun geliefde club.

 

DINE as ONE

Net zoals tijdens onze vorige edities van DINE as ONE vergastte sterrenkok Dennis Broeck van L’Epicerie du Cirque de eters in Salons de Groene Jager in Brasschaat  op een culinair hoogstaand menu. In de uiterst zachte prijs van € 65 was ook de transfer naar de Bosuil en terug inbegrepen, met dank aan Reizen Lauwers. Al die sponsoring is een mooi bewijs van wat ACT as ONE’s project voor een fan owned community-club mogelijk maakt. Maar liefst 72 zakenlui vonden hun weg naar de DINE as ONE, een succes dat ongetwijfeld verder zal groeien.

Dankzij DINE as ONE begint ook onze Business Club 1880 sponsors aan te trekken. Al meer dan 10 bedrijven betaalden €2000 (of meer) om deel uit te maken van dit veelbelovende initiatief, maar er zijn er nog veel meer die op het punt staan om via deze weg hun netwerk uit te breiden en ACT as ONE te versterken. Wie graag meer weet, kan naar de nieuwe pagina www.actasone.be/1880  surfen of een mailtje sturen naar wim.geerts@actasone.be.

Volgende afspraak op 7 maart!

 

ROADSHOW

Rond 18.00 u. stroomden de eerste gegadigden binnen in parochiezaal Heilig Hart in Deurne. De uitbater, al jaar en dag RAFC-supporter, en zijn vrouw hebben ons onwaarschijnlijk geholpen om van de avond een succes te maken. Dankjewel, Herman en Anita! Paul van Light To Sound tekende opnieuw present voor de audioapparatuur. Daarnaast waren er natuurlijk ook de vrijwilligers die bijzonder talrijk opdaagden voor opbouw en catering, waardoor de strakke timing richting de wedstrijd probleemloos gerespecteerd kon worden.

De zaal was tot de nok gevuld met owners en owners in spe, waaronder ook enkele bedrijfsleiders. Zo’n 300 Antwerp-fans luisterden aandachtig naar woordvoerder Jorgen Van Laer en voorzitter Bart Van de Venster. Zij gaven deze keer niet alleen een situatieschets van de club, maar ook een update van de stand van zaken. 24 fans vonden die avond de weg naar een ownership en vele anderen beloofden ons er nog deze week werk van te maken.

 

1500 OWNERS, THE TIME IS NOW!

Ondertussen werken we met ACT as ONE onverdroten verder om het potentieel van ons fan owned community-project ten volle aan te boren. Daarbij zullen we er altijd op blijven hameren dat we gesprekken willen aanknopen met iedereen die in ons verhaal wil meestappen. Zo zullen we de Antwerpse gemeenschap samenbrengen en daarmee de basis leggen voor duurzaam succes, sportief en maatschappelijk. Het einddoel is dus steeds het versterken van de club en te realiseren wat er in haar schuilgaat: een gezonde topclub, die ook buiten het voetbal een positieve uitstraling heeft.

Daarbij zal de supporter altijd centraal staan, want hij is de sponsor die de club nooit in de steek laat, de enige die altijd zijn woord zal houden. Heel wat supporters hebben ondertussen de daad bij het woord gevoegd en € 135 of meer betaald om owner te worden. Op die manier maken zij het potentieel van de fans tastbaar voor investeerders en versterken ze de onderhandelingspositie van ACT as ONE.

De succesvolle roadshow en dito DINE as ONE kregen dus een prachtige apotheose: vandaag klokt de owner-teller van ACT as ONE af op 1500, een zuivere hattrick!

Op naar 2000 owners!