Q&A: ACT as ONE goes WE COME ONE

Hallo allemaal,

In verband met onze oproep om de campagne #wecomeone van de club te steunen, kregen we van jullie herhaaldelijk twee vragen/opmerkingen.

1.       Ik kan mijn foto niet uploaden

2.       Hebben jullie het ledenbestand van ACT as ONE gedeeld met de club? Ik schreef mij niet in en ontvang wel mail, hoe kan dat?

Wat de eerste vraag betreft, kunnen wij jullie niet rechtstreeks helpen. Wel hebben wij aan de club laten weten dat wij alle foto’s die naar ons worden gestuurd, in een fotoalbum op onze Facebookpagina plaatsen. Daar kan de club elke foto downloaden, zodat #wecomeone een Antwerp-waardig succes kan worden.

Het antwoord op de tweede vraag is "Neen," wij hebben ons adressenbestand (nog) niet gedeeld met de club of wie dan ook. Moest die vraag er ooit komen, dan is dat iets waarover jullie zullen beslissen.

Voor verdere vragen verwijzen we jullie graag naar de website http://www.wecomeone.be waar je rechts bovenaan een mail kan versturen. Wel geven we nog graag deze tip mee die we zelf ontvingen van de club:

"OPGELET: De voorbije dagen ondervonden een aantal personen hinder bij het insturen van hun foto. Gelieve niet via de app van Facebook naar www.wecomeone.be te surfen. De upload werk wel via PC of via elke andere browser op je gsm."

Met rood-witte groet