OMBUDSDIENST@actasone.be

TOT UW DIENST!

ACT as ONE is er voor de supporters.  Een onderdeel van de overeenkomst met de club is een ombudsdienst. Wij vinden het belangrijk dat de supporters zich goed voelen op de Bosuil en dat ze ergens terecht kunnen met vragen, suggesties, opmerkingen en problemen.  Om dit mogelijk te maken werd de ombudsdienst opgericht.  De ombudsdienst zorgt, indien mogelijk, zelf voor een antwoord of oplossing of neemt contact op met de bevoegde dienst binnen de club.  Daarmee houdt het echter niet op.  De ombudsdienst volgt elke zaak op tot het einde en houdt de betrokken personen op de hoogte.
Eens per jaar wordt er een overzicht gepubliceerd van de behandelde zaken en het resultaat.

WAARMEE KAN JE TERECHT BIJ DE OMBUDSDIENST?

  • Melding van problemen (infrastructuur, parking, ticketverkoop, organisatie,…)
  • Vragen waarop je geen antwoord vindt via de normale kanalen (websites, secretariaat, supportersclubs,…)
  • Suggesties om allerhande zaken te verbeteren of vlotter te laten verlopen

WAARMEE KAN DE OMBUDSDIENST JE NIET HELPEN?

  • Suggesties of opmerkingen i.v.m. het sportieve (opstellingen, transfers,…)
  • Vragen waarmee je zonder problemen elders terecht kan ( op het secretariaat, bij de supportersclubs,…)
  • Onrealistische voorstellen (ondergrondse parking, overdekt veld, bier in glazen,…)